Colaborare la nivel global
Parteneriatul dintre Chery și UNICEF sprijină programul global de educație al UNICEF și programele naționale de educație din China, Africa de Sud, Turcia și Mexic, concentrându-se asupra sporirii accesului la educație, îmbunătățirii rezultatelor la învățătură și sprijinirea dezvoltării competențelor copiilor și adolescenților.
Mexico
În Mexic, parteneriatul se concentrează pe prevenirea și reacția la violența în școli, îmbunătățirea nivelului de alfabetizare pentru elevii aparținând populației indigene și sprijinirea copiilor afectați de dezastrele naturale. O inițiativă-cheie este programul „Alfabetizare și bilingvism”, de care au beneficiat peste 15 000 de fete și băieți din trei regiuni din Mexic: Chiapas, Chihuahua și Guerrero. În urma uraganului Otis, care a afectat învățământul pentru mai mult de 200 000 de elevi, Chery a sprijinit UNICEF la redeschiderea școlilor, astfel încât copiii să se poată întoarce la școală și să aibă un mediu de învățare sigur și salubru.


Africa de Sud
În Africa de Sud, Chery sprijină programele educaționale ale UNICEF privind dezvoltarea copiilor în primii ani de viață (ECD), alfabetizarea și matematica elementară, precum și educația în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei și matematicii (STEM). În plus, realizând relevanța tehnologiei emergente în raport cu viitorul muncii, parteneriatul urmărește, de asemenea, să pregătească tinerii cu competențe esențiale pentru forța de muncă viitoare prin inițiative de formare inovatoare, inclusiv programare, robotică și pilotarea dronelor.
Turcia
Cu aproape 4 milioane de copii afectați de cutremurele devastatoare din 2023, contribuția companiei Chery a susținut UNICEF în abordarea nevoilor educaționale ale copiilor, inclusiv ale copiilor refugiați din sud-estul Turciei. Săli de clasă temporare, materiale educaționale și sprijin psiho-social au fost puse la dispoziția copiilor cei mai nevoiași.
Parteneriatul sprijină, de asemenea, identificarea și reintegrarea în sistemul educațional a copiilor și adolescenților neșcolarizați – înscrierea la școală a 19 000 de copii refugiați și reducerea riscului de exploatare prin muncă a copiilor pentru aproape 17 000 de adolescenți, peste 2 000 primind formare profesională.


China
În China, Chery sprijină UNICEF în cadrul inițiativelor de îmbunătățire a ECD, de promovare a educației STEM și de creare a unor medii mai favorabile incluziunii pentru copiii cu dizabilități sau cu nevoi speciale de învățare. O inițiativă cu impact semnificativ este proiectul STEM pentru adolescenții din mediul rural, care a încurajat aproximativ 530 000 de adolescenți, inclusiv aproximativ 265 000 de fete, să participe la activități extra-curriculare STEM prin organizarea de tabere științifice, mentorat și experiențe practice de învățare.
Pentru a promova un mediu de învățare mai incluziv, parteneriatul a contribuit, de asemenea, la crearea unui model de educație incluzivă și la instruirea cadrelor didactice, asigurându-se că acei copii cu dizabilități primesc sprijinul adecvat de care au nevoie pentru a se dezvolta corespunzător în instituțiile preșcolare.
